keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Maitorahkasta herkkua?

Mun ruokavalioon kuuluu ihan päivittäin maitorahka. Moni miettii, että se ei ole oikein minkään
(tai pahan) makuista rahkaa. Mulla on usein eväänä jossain ollessani maitorahka. Yleensä höystettynä mehukeitolla, marjoilla ja cashewpähkinöillä. Mehukeittoa ja marjojakin kun vaihtelee, niin ei kyllästy yhtään niin nopeasti. Yleensä mun vapaapäivinä käytän maitorahkaa osana smoothieta.



Tälläsistä aineksista mun smoothie koostui tällä kertaa:

1kpl 250g Pirkan rasvaton maitorahka

1kpl Banaani

1kpl Kiivi

100g Pakaste mansikoita

2dl Soija vanilja juomaa

Ripaus kookoshiutaleita


Helppoa ja sairaan hyvää! Kannattaa myös smoothien teossa vaihdella välillä hedelmiä ja marjoja mitä joukkoon laittaa ja rohkeasti kokeilla uusia makuelämyksiä.
Ja muuten yks vinkki vielä! Mä käytän mun smoothie laseina vanhoja suolakurkkupurkkeja.
Kyllä, suolakurkkupurkkeja! Noi on just sopivan kokosia smoothieille eikä tarvi
erikseen ostaa isompia laseja sitä varten.


Terveellisiä kokkausvinkkejä tulossa varmasti jatkossakin.

Seuraa mua myös Instagramissa ja Snapchatissa @zzenii
Herkullisia (ja terveellisiä) hetkiä,


Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti