torstai 25. helmikuuta 2016

33 neliötä

Muistan kun ekan kerran näin ilmotuksen tästä asunnosta... Tori.fi sivuilla oli vain yksi laajakulmakuva, missä näkyi ehkä puolet asunnosta. Mutta silloinen vuokralainen oli sisustanut asunnon todella kauniisti ja heti kuvan nähdessäni ajattelin, että mä haluan muuttaa tonne! No täällä mä nyt olen asustellut 2014 marraskuusta saakka. Aika on mennyt älyttömän nopeesti ja oikeastaan vasta kuukauden sisällä tää asunto on muotounut sellaiseksi, millainen haluankin sen olevan. Sain tilattua kehyksiin valokuvat ja hankittua vielä pieniä sisustus juttuja. Toki aina maku välillä muuttuu ja tulee hankittua uusia juttuja, se on ihan okei!


Mä pidän siitä, että vähemmän on enemmän. Tarkoitan tällä sitä, että mä en halua tuoda mun asuntoon liikaa kalusteita tai muita tavaroita. Pidän mun valkoisesta ja erittäin valoisasta asunnosta. Parasta ehkä on myös tuo kiinteä vaatekaappi, joka ei yllä kattoon asti. Se kuitenkin erottaa makuuhuoneen ja olohuoneen toisistaan - vaikka asuntoni yksiö onkin. Olohuoneen puolelta se on seinä ja makuuhuoneen puolelta avautuu suuret vaatekaapit. 


No parasta on myös tuo ikkuna. Ah! Se on melkein lattiasta kattoon ylettyvä ja niiiin ihanan leveä! 
Ei paljon valoisaan aikaan tarvitse käyttää lamppuja. Ikkunan takana sijaitseekin sitten kesäisin yksi lisähuone, meinaan mun parveke jossa rakastan hengailla kesäisin.
Siitä parempaa postausta sitten kesemmällä.


Keittiö on aika pieni, mutta sanotaanko että riittävän kokoinen, kun yksin asuu ja kokkailee! Seuraavassa asunnossa toivonkin sitten olevan suurempi keittiö.. Mutta pienuudestaan huolimatta pidän mun keittiöstä. Etenkin valkoisista pinnoista ja tuosta pienestä ikkunatasosta,  
joka toimii mun maustehyllynä. 


Naulakosta ja vessasta en napannut kuvia - ei eivät ole nyt siisteimmillään näillä kurakeleillä, eikä kyllä muutenkaan haha! Niitä kerkeän esittelemään myöhemminkin lisää. Keittiön ja olohuoneen välillä sijaitsee mun ruokapöytä sekä kokovartalopeili. En muista mistä sain silloin tuon idean ripustaa valosarjan tuon peilin ympärille, mutta kun työkaverilta löytyi silloin varastosta sopivat ja ylimääräiset, kun kerroin tulevasta sisustusideastani.
Valosarja on alunperin Granitista (aivan ihana sisustusliike)!

Tälläiseltä mun asunto näyttää, mitäs tykkäsitte? Tykkään hirveästi kuvata myös kaikkia
sisustus juttuja, joten tälläsiä varmasti tulossa myös tulevaisuudessa.

Mukavia sisustus-hetkiä,


Jenni


Kamera: Canon eos 50D + 50mm f/1.8
Snapchat, Instagram ja Periscope @zzenii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti